LINK4 nagrodzony srebrnym Effie

opublikowano: 25 października 2017
LINK4 nagrodzony srebrnym Effie lupa lupa

Kampania Link4  „Pierwszy dzwon” została doceniona przez specjalistów z branży. Otrzymała srebrną statuetkę Effie Awards 2017, czyli prestiżową nagrodę za najbardziej efektywną kampanię marketingową. 

W nagrodzonej reklamie została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”. Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do muzyki znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam. Rok temu reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana właśnie przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. Tegoroczna srebrna nagroda jest więc już drugim wyróżnieniem dla polskiego ubezpieczyciela. 

– Szczególnie ważne jest to, że te nagrody przyznali nam najwięksi specjaliści w branży – mówi dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka, która wraz z zespołem odebrała w poniedziałkowy wieczór srebrną statuetkę na gali zorganizowanej w Operze Narodowej w Warszawie.

W jury konkursu zasiadają praktycy, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową, tworzą reklamy i opracowują strategie promocji marki i sprzedaży, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Oceniają efektywność kampanii, które wyróżniają się zarówno działaniem komunikacyjnym na rynku, jak i wysokimi wynikami biznesowymi. 

A pod tym względem LINK4 radzi sobie bardzo dobrze. - W ciągu półtora roku firma zwiększyła przypis z 500 milionów do miliarda złotych dzięki sprzedaży przez internet oraz współpracy z agentami. Jesteśmy liderem w sprzedaży ubezpieczeń przez internet dzięki kooperacji z Googlem - dodaje Kotecka 

Effie to niejedyne wyróżnienia, jakie w ostatnim czasie dostał LINK4. Bankowcy i pracownicy firm ubezpieczeniowych przyznali mu tytuł „Lamparta Biznesu” za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Redakcje Biznes Trendy w dzienniku „Rzeczpospolita” i Forum Biznesu w „Dzienniku Gazecie Prawnej” w styczniu 2016 roku wyróżniły LINK4 tytułem „Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne. A miesięcznik ekonomiczny „Home&Market” docenił kreatywność LINK4 i na liście najciekawszych innowacji 2016 roku umieścił rozwiązanie telematyczne wprowadzone przez LINK4 wspólnie z Naviexpert – „Bezpieczna jazda z LINK4”.

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła