Reklama
Grupa docelowa
- kadra zarządzająca w instytucjach finansowych oraz szefowie departamentów: IT, HR, marketingu i sprzedaży, rozwoju prawno-księgowego i administracji;
- kobiety i mężczyźni w wieku 20–55 lat;
- dochód netto powyżej 5 000 zł;
- mieszkający w dużych aglomeracjach miejskich;
- posiadający wykształcenie wyższe, podyplomowe oraz stopnie naukowe;
- wykładowcy i studenci ekonomii oraz zarządzania.
Korzyści ze współpracy
- precyzyjne, bezpośrednie dotarcie do kadry zarządzającej dużych spółek, liderów i przedstawicieli branży finansowej, którzy w sposób ciągły podnoszą swoją wiedzę zawodową;
- promocja marki wśród czytelników o bardzo dużej sile nabywczej, będących nabywcami dóbr luksusowych;
- możliwość dotarcia do inteligentnego i podejmującego świadome decyzje czytelnika;
- wielokrotne oddziaływanie jednej reklamy na czytelnika dzięki specyfice czytania;
- długofalowe oddziaływanie na czytelnika, który przechowuje miesięcznik;
- potwierdzenie wiarygodności firmy dzięki reklamie w prestiżowym miesięczniku o profilu ekonomiczno-finansowym;
- wyróżnienie przekazu reklamowego poprzez jego obecność w otoczeniu wysokiej jakości materiałów publicystycznych;
- profesjonalny charakter przekazu dzięki wysokiej jakości magazynu;
- elastyczne formy współpracy – od tradycyjnej reklamy po teksty sponsorowane, partnerstwo przy realizacji różnorodnych projektów „Gazety Bankowej”, partnerstwo przy sekcjach pisma, organizacja debat, partnerstwo w konkursach i rankingach, inserty materiałów reklamowych etc.
Pliki do pobrania
- Harmonogram wydań Gazety Bankowej 2023
- Cennik reklam Gazety Bankowej
- Formaty reklam - Gazety Bankowej
- Specyfikacja techniczna do przygotowania reklam
- Regulamin zamieszczania reklam
Dane wydawnicze
Segment: Magazyn ekonomiczny
Cykl wydawniczy: miesięcznik
Dystrybucja: kolporterska, ogólnopolska
Objętość podstawowa: 84 strony
Cena podstawowa: 14,90 zł
Format: 210mm x 280 mm
Katarzyna Marchewka