3 mln aktywnych klientów Banku Millennium
W listopadzie 2023 roku Bank Millennium przekroczył próg 3 milionów aktywnych klientów detalicznych. Z bankowości elektronicznej korzysta obecnie aż 2,66 mln użytkowników, a z aplikacji mobilnej ponad 2,4 mln. Miesięczna liczba logowań do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej przekroczyła 76 milionów.
- Osiągnięcie liczby 3 milionów aktywnych klientów detalicznych jest znaczącym sukcesem świadczącym o dużym zaufaniu, jakim cieszymy się wśród klientów i za które dziękujemy. Wysoka akwizycja jest również rezultatem skutecznej strategii, wdrażania innowacyjnych rozwiązań finansowych i doskonałej obsługi klienta we wszystkich kanałach. Był to wyjątkowo udany rok dla Banku Millennium. Nagrody Złotego Bankiera, Newsweeka, Forbesa, Global Finance i wiele innych wyróżnień umacniają naszą pozycję na rynku. Są również punktem wyjścia do dalszego rozwoju oraz oferowania nowych, innowacyjnych produktów i usług. – mówi Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium.
W gronie klientów Banku Millennium są zarówno osoby, które dopiero wchodzą w świat finansów, ukończyły 7 lat i zaczynają korzystać z dostępu do rachunku, jak i noworodki, którym konto założyli rodzice. Bank szczyci się również współpracą z osobą, która obchodziła niedawno 103 urodziny i swobodnie korzysta z karty płatniczej. Najstarszy klient bankowości elektronicznej świętował swoje setne urodziny. Z ciekawych statystyk ostatnich 12 miesięcy wynika, że najwyższa płatność kartą klienta detalicznego opiewała na ponad 99 tysięcy złotych. Dokonano jej u dilera samochodowego. Najmniejsza na 1 grosz zrealizowana została w sklepie spożywczym. W sumie klienci Banku Millennium płacili kartą w 137 walutach w ponad 200 krajach na świecie.
Bank Millennium jest liderem rynku w obszarze innowacji. Powstał w 1989 roku jako jeden z pierwszych polskich banków komercyjnych. Na zdobycie pierwszego miliona klientów potrzebował 19 lat (miało to miejsce w marcu 2008 roku). Przekroczenie dwóch milionów klientów bank świętował we wrześniu 2019 roku. Na zdobycie kolejnego miliona klientów potrzebował czterech lat.
Źródło: materiały prasowe