Aplikacja mobilna EnveloBanku dla klientów Banku Pocztowego
Klienci Banku Pocztowego mogą już korzystać z aplikacji mobilnej i internetowej EnveloBanku – bankowości cyfrowej Banku Pocztowego.
W pierwszej kolejności będą to klienci dotychczas korzystający z bankowości internetowej Pocztowy24 – niezbędne jest złożenie wniosku. Udostępnienie platformy EnveloBanku większej liczbie Klientów to jeden z elementów realizacji Strategii Banku, która zakłada dynamiczny rozwój cyfrowych kanałów komunikacji z Klientami.
EnveloBank jest bankowością cyfrową Banku Pocztowego i nowoczesną aplikacją, pozwalającą w wygodny sposób korzystać z bankowości mobilnie i internetowo. Zarezerwowana dotychczas dla nowych klientów, została właśnie udostępniona obecnym klientom Banku Pocztowego, przy zachowaniu ich dotychczasowego numeru rachunku w Banku Pocztowym. Bank Pocztowy obsługuje prawie milion klientów, jednak w pierwszej kolejności z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank będą mogli skorzystać ci, którzy korzystają obecnie z bankowości internetowej Pocztowy24 – jest ich ponad 500 tysięcy. Tym kanałem będą mogli złożyć wniosek o dostęp do platformy EnveloBanku. To kolejny krok w realizacji założeń Strategii Banku, zakładającej, że w jej perspektywie Bank Pocztowy będzie zmierzał w kierunku większej cyfryzacji swoich usług.
- Stawiamy na coraz większą wygodę klientów Banku Pocztowego i realizujemy założenia Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. w zakresie cyfryzacji naszych usług. Dlatego udostępniliśmy Klientom kolejne formy płatności mobilnych, ale także rozwiązania platformy EnveloBanku, które dla naszych dotychczasowych Klientów będą po prostu wygodniejszą bankowością internetową, czy aplikacją mobilną. Warto też podkreślić, że udostępnienie platformy EnveloBanku ułatwi i przyśpieszy proces oferowania produktów bankowych wszystkim naszym klientom. Jednocześnie aplikacja ma nam także pozwolić na wygodne udostępnianie w przyszłości kolejnych nowoczesnych, cyfrowych produktów oferowanych we współpracy z Pocztą Polską – mówi Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
W pierwszym etapie dotychczasowi klienci Banku Pocztowego, którzy złożą wniosek o dostęp do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank w dalszym ciągu będą mieli dostęp także do bankowości internetowej Pocztowy24. W każdym z kanałów będą mogli obsługiwać swoje dotychczasowe produkty z wyjątkiem karty kredytowej.
Jeszcze w tym roku Bank Pocztowy planuje udostępnić aplikację mobilną i bankowość internetową EnveloBank już wszystkim dotychczasowym klientom, bez konieczności składania wniosku. Jednocześnie w dalszym ciągu klienci będą mogli równolegle korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24. Nowi klienci dołączający do Banku po tej dacie będą otrzymywać już dostęp jedynie do bankowości internetowej EnveloBanku.
Źródło: materiały prasowe