Bank Pekao personalizuje ofertę dla najmłodszych klientów
Bank Pekao intensywnie rozwija ofertę dla młodych. Z początkiem grudnia pojawiło się wiele nowości przygotowanych z myślą o wspieraniu pasji najmłodszych graczy, takich jak karty do kont z wizerunkiem gier oraz personalizacja wyglądu PeoPay KIDS - tak zwane „skórki”. Ponadto bank uprościł aplikację PeoPay oraz dostosował ją do potrzeb nastoletnich klientów.
Jak wskazuje raport „Polish Gamers KIDS 2022”, dla 85 proc. polskich dzieci w wieku 9-15 lat granie w gry jest częścią codziennej rutyny. Spora część młodych respondentów, bo aż 46 proc., przyznała także, że w wolnym czasie najchętniej gra na telefonie lub tablecie.
Mając na uwadze nowe trendy oraz coraz większe zainteresowanie gamingiem wśród młodych osób, Bank Pekao S.A. przygotował specjalną ofertę i wprowadził nowości, którymi są:
• karty do konta z wizerunkiem gamingowym;
• nowy wygląd aplikacji PeoPay KIDS, tzw. „skórki” dla graczy;
• uproszczona i bardziej dopasowana aplikacja PeoPay dla nastolatków.
– Z pespektywy oferty kluczowa jest dbałość o doświadczenie młodego klienta z bankiem. Dostosowanie oferty do oczekiwań i naturalnych zachowań młodych klientów. Młodość to czas, by sprawdzać, doświadczać i wszystkiego próbować. Rolą banku jest zachęcanie do działania i wspieranie pasji ludzi młodych. Dlatego jeszcze mocniej kładziemy nacisk na innowacje, personalizację i rozwój ekosystemu usług bankowych w aplikacjach mobilnych – powiedział Wojciech Werochowski, wiceprezes Zarządu Banku, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.
W 2022 r. bank otworzył blisko 200 tys. kont dla klientów w wieku do 26 lat – już 4 na 10 nowych kont zakładanych jest przez młode osoby, które doceniają innowacyjne rozwiązania – głównie funkcjonalną aplikację PeoPay. To co ciekawe, mobilni stają się także najmłodsi klienci banku w wieku 6-12 lat – w listopadzie liczba użytkowników innowacyjnej aplikacji PeoPay KIDS przekroczyła 100 tys. dzieci.
Nowe karty z motywem gier
Bank zdecydował się wdrożyć serię aż 15 nowych wizerunków kart do konta z motywem gier. Wydanie karty do konta z wizerunkiem niestandardowym dla dzieci i młodzieży jest bezpłatne.
Nowe karty z wizerunkami gier nie są przypadkiem. Bank Pekao S.A. chce wspierać pasję wśród dzieci i młodzieży. Grają nie tylko dzieci, nastolatki, ale również i dorośli. Zaangażowaliśmy klientów, którzy swoimi spostrzeżeniami pomogli wybrać najlepsze ich zdaniem nowe karty dla dzieci i młodych. Nowe wizerunki kart zbierają pozytywne opinie wśród klientów.
Zmiany w aplikacji PeoPay KIDS i PeoPay dla nastolatków
Słuchając głosu najmłodszych użytkowników PeoPay KIDS, dla małych fanów gier została wdrożona możliwość zmiany tła i ikon na wizerunek gamingowy dla poszczególnych sekcji w aplikacji. Nowe cztery „skórki” gamingowe są dostępne po pobraniu najnowszej wersji aplikacji PeoPay KIDS ze sklepu Google Play lub App Store. Kolejne „skórki” będą dodawane stopniowo zarówno w aplikacji PeoPay KIDS, jak i w aplikacji PeoPay.
Ostatnia aktualizacja aplikacji mobilnej PeoPay przyniosła zmiany nie tylko dla dorosłych, ale również nową odsłonę dla nastolatków. Od teraz PeoPay jest przejrzysta, funkcjonalna i jeszcze bardziej spersonalizowana, dopasowana do potrzeb młodych użytkowników. W najnowszej wersji aplikacji nastolatek ma możliwość:
• personalizacji – może wybrać z katalogu taki awatar, jaki mu się spodoba;
• używania funkcji dostosowanych do jego potrzeb - przelew na telefon, BLIK, bilety komunikacyjne;
• korzystania z uproszczonej nawigacji - widać tylko wybrane funkcje, z których mogą skorzystać młodzi.
– Naszym najważniejszym celem jest odpowiadanie na potrzeby klientów i ciągły rozwój oferty. Dlatego przygotowaliśmy kolejne nowości dla młodych klientów. Aplikacja PeoPay dla nastolatków jest dostosowana do ich potrzeb, znalazły się w niej funkcje, z których najczęściej korzystają osoby z tej grupy wiekowej – tłumaczy Wojciech Werochowski.
Źródło: materiały prasowe