Bank Pocztowy promuje płatności z użyciem karty wirtualnej

opublikowano: 26 października 2022
Bank Pocztowy promuje płatności z użyciem karty wirtualnej lupa lupa
fot. materiały prasowe

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię marketingową z udziałem Adama Małysza promującą płatności kartą wirtualną.

Od wdrożenia przez Bank karty wirtualnej łączna liczba transakcji internetowych i mobilnych z wykorzystaniem kart wzrosła średnio w miesiącu o 33 proc. Komunikacja pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowana jest do klientów w różnym wieku i z różnym statusem społecznym. Kampania prowadzona jest głównie w social mediach, w serwisie internetowym YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Działania promocyjne potrwają tygodni.

Klienci Banku Pocztowego od czerwca br. mogą korzystać z debetowej karty wirtualnej Mastercard. Od wdrożenia przez Bank Pocztowy karty wirtualnej łączna liczba transakcji internetowych i mobilnych z wykorzystaniem kart Banku wzrosła średnio w miesiącu o 33 proc.

Obecnie Bank Pocztowy stara się przekonać niezdecydowanych Klientów do płatności wirtualnych, uruchomiając działania marketingowe z udziałem Adama Małysza, wspierające promocję karty wirtualnej.  

- Kampania reklamowa karty wirtualnej zbudowana jest na przekazie „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” i jest skierowana do klientów, którzy podążają za trendami rynkowymi. W tym przypadku jest to zamiłowanie do technologii i rozwijającej się cyfrowości, a także ekologii. Sama kreacja pokazuje jak i gdzie można wykorzystać tę nowoczesną kartę, którą klienci mogą zachować jedynie w portfelu cyfrowym, bez wersji plastikowej - komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Kampania została przygotowana we współpracy z Mastercard i będzie prowadzona przez sześć tygodni, głównie w social mediach, serwisie internetowym YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Bank Pocztowy rozpoczął również akcję mailingową, sms-ową oraz komunikację w bankowości internetowej do  klientów banku. Dodatkowo materiały reklamowe kierują klientów na dedykowany akcji Landing page.

Karta jest dedykowana płatnościom internetowym i mobilnym, w tym w obszarze e-commerce. To pierwsza na polskim rynku karta wirtualna z bezpłatnym pakietem ubezpieczeń zakupów online, które obejmują m.in. utratę towaru w wyniku kradzieży, zalania czy pożaru. Ubezpieczenie do karty wirtualnej umożliwia także przedłużenie o rok gwarancji na wszystkie produkty AGD/RTV oraz elektroniczne np. smartfony. Klient w ciągu 30 dni od zakupu może także wnioskować o zwrot różnicy pomiędzy kwotą zapłaconą za towar, a niższą ceną identycznego produktu (minimalna różnica w cenie to 200 zł). Ubezpieczeniami są objęte zakupy dokonane w internecie.

Posiadacze karty mogą też korzystać z programu lojalnościowego – Mastercard Bezcenne Chwile. Wniosek o wydanie karty można złożyć przez bankowość internetową i mobilną Banku Pocztowego, w placówkach stacjonarnych Banku i Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem Infolinii. Klient może też całkowicie online zawnioskować o rachunek ROR z kartą wirtualną.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła