Jak działa Wirtualny Asystent Szkody

opublikowano: 9 grudnia 2019
Jak działa Wirtualny Asystent Szkody lupa lupa
Asystent Szkody pozwala klientowi w prosty i przejrzysty sposób przejść przez proces likwidacji szkody autocasco, fot. Pixabay

Allianz Asystent Szkody to mobilny asystent likwidacji szkody, który umożliwi klientom bieżącą kontrolę nad procesem likwidacyjnym. Dzięki rozwiązaniu poszkodowany może krok po kroku śledzić w dowolnym miejscu i czasie co się dzieje w jego sprawie.

- Naszym celem było stworzenie maksymalnie prostego i przyjaznego dla użytkownika narzędzia. Wiedzieliśmy, że musi być to rozwiązanie digitalne, odpowiadające na potrzeby klientów. Jednocześnie musieliśmy pamiętać, że mamy do czynienia z całkowitą zmianą filozofii przekazywania informacji. Do tej pory to klient musiał aktywnie poszukiwać informacji – logować się do statusu szkody lub dzwonić do nas. Nowe rozwiązanie daje klientom stałą kontrolę nad procesem likwidacji - nie wymaga logowania, a dodatkowo przy istotnych zmianach w szkodzie klient jest informowany za pośrednictwem e-mail lub SMS, że coś się zmieniło – mówi Bartosz Fijałkowski, koordynator zespołu wsparcia operacyjnego szkód, Allianz Polska.

Jak to działa?

Asystent Szkody pozwala klientowi w prosty i przejrzysty sposób przejść przez proces likwidacji szkody autocasco. Klient na bieżąco może sprawdzać co dzieje się w jego sprawie. Cały proces podzielony został na cztery proste kroki:

• Zgłoszenie – na tym etapie klient otrzymuje potwierdzenie rejestracji szkody, otrzymuje jej numer oraz informację jakie będą kolejne kroki postępowania.
• Wycena –w drugim kroku, klient otrzymuje potwierdzenie odpowiedzialności Allianz, wycenę szkody oraz informację o ew. brakujących dokumentach, które należy dostarczyć.
• Naprawa - w tym kroku zakres udostępnionych informacji zależy od ścieżki likwidacji na jaką zdecydował się klient. Najszerszy zakres informacji będzie dostępny w przypadku wyboru przez klienta serwisu współpracującego z Allianz. Wówczas klient będzie widział adres i dane kontaktowe serwisu, a także otrzyma informacje, że jego auto jest gotowe do odbioru po naprawie.
• Ocena - na zakończenie likwidacji szkody klient będzie mógł ocenić cały proces poprzez wykorzystanie metody 5-Star rating.

Klienci będą mieli możliwość oceny nie tylko procesu likwidacji szkody, ale także serwisu – który naprawiał auto klienta. Dzięki uzyskanym informacjom możliwa będzie bieżąca analiza informacji zwrotnych od klienta i jednoczesne wdrażanie zmian, gdzie są one konieczne.

Dzięki nowej funkcjonalności klienci są aktywnie informowani o postępach w likwidacji szkody. Jednocześnie rozwiązanie nie wymaga logowania a informacje są dostępne przez całą dobę – niezależnie od dnia tygodnia.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła