Kolejne zdalne rozwiązania dla klientów biznesowych Alior Banku
Alior Bank udostępnił Centrum Produktów - nowy moduł w bankowości internetowej BusinessPro, za pośrednictwem którego klienci biznesowi będą mogli samodzielnie wnioskować o produkty bankowe dla swojej firmy oraz składać dyspozycje do aktywnych usług, bez konieczności wizyty w oddziale.
W pierwszej kolejności w Centrum Produktów klienci mogą składać wnioski online o firmowe karty debetowe. Wkrótce Alior Bank rozszerzy funkcjonalność tego modułu o wnioski o otwarcie rachunku pomocniczego, płacowego oraz lokacyjnego wraz z nadaniem wybranym użytkownikom systemu uprawnień do nowo otwartego konta.
– Staramy się usprawniać usługi i wdrażać technologie, które ułatwiają przedsiębiorcom prowadzenie codziennego biznesu. i kontakt z Alior Bankiem. Nasi klienci coraz chętniej załatwiają sprawy bankowe przez kanały zdalne. Samoobsługowy moduł w bankowości internetowej BusinessPro umożliwia im szybkie i wygodne otwieranie nowych produktów online z dowolnego miejsca na świecie. Autoryzacja wniosku odbywa się za pośrednictwem kodu sms. Jestem przekonany, że nasi klienci z satysfakcją będą korzystać z tego cyfrowego rozwiązania, zwłaszcza teraz, kiedy pandemia wymusza ograniczenie spotkań osobistych – mówi Marek Sołtysiak, Dyrektor Zarządzający Pionem Produktów Klienta Biznesowego w Alior Banku.
Uprawnienia do korzystania z Centrum Produktów zostaną automatycznie udostępnione klientom biznesowym na podstawie obowiązujących uprawnień i schematów akceptacji do Modułu Prawnego, który określa prawną relację klienta z bankiem i służy do składania oświadczeń woli drogą elektroniczną. Użytkownicy będą mogli je samodzielnie zaktualizować w zależności od potrzeb firmy.
Centrum Produktów opiera się na specjalnym typie schematu akceptacji zarówno jednoosobowym, jak i wieloosobowym oraz na uprawnieniach polegających na wprowadzaniu, podpisywaniu i wysyłaniu wniosków, w tym ich edycji i usuwaniu przed przekazaniem do banku.
BusinessPro to profesjonalny system bankowości internetowej dla klientów biznesowych, który w pełni wykorzystuje zalety technologii internetowych. Operacje są realizowane w czasie rzeczywistym, a przedsiębiorca otrzymuje aktualne informacje na temat finansów swojej firmy. BusinessPro umożliwia intuicyjną i bezpieczną obsługę rachunków, produktów bankowości transakcyjnej, finansowania handlu i treasury, a dzięki usłudze BankConnect możliwa jest integracja online systemu finansowo-księgowego przedsiębiorstwa z BusinessPro.
Źródło: materiały prasowe