Pod patronatem
Dnia:
Do:
Gdzie: Warszawa

Konferencja: Systemy backupu archiwizacji – kompleksowa ochrona zasobów firmy

opublikowano: 8 stycznia 2016
Konferencja: Systemy backupu archiwizacji – kompleksowa ochrona zasobów firmy

Zaplecze komputerowe jest podstawowym narzędziem, wspierającym funkcjonowanie  firmy. Gromadzą Państwo i przechowują gigabajty danych - dokumentów, danych osobowych, raportów...

Czy znają Państwo najnowsze metody archiwizacji danych? Co robicie, by uchronić się przed skutkami potencjalnego cyberataku?

Jeśli zadajecie sobie Państwo te pytania, przeczytajcie jak można ochronić elektroniczne zasoby swojej firmy.

Archiwizacja danych jest procesem przenoszenia danych w inne miejsce pamięci masowej dla ich przechowania. Są one transferowane na tańsze i wolniejsze nośniki danych.

Dlaczego warto to robić?

- nośnik elektroniczny (jako dodatkowa lub podstawowa forma archiwizacji) jest trwalszy od dokumentacji papierowej,
- elektroniczne archiwum zajmuje mniej miejsca i jest mobilne,
- pozwala na dostęp w każdej chwili,
- pozwala zabezpieczyć dane przed niechcianym dostępem.

Kopia bezpieczeństwa, popularnie nazywana backupem jest najbardziej rozpowszechnioną formą ochrony dóbr firmy. To zestaw wyodrębnionych danych, które posłużą do odtworzenia zasobów w przypadku ich utraty lub uszkodzenia.

Gdzie przechowuje się kopie zapasowe?

- w środowiskach serwerowych,
- na nośnikach fizycznych: taśmach magnetycznych, płytach CD/DVD lub zewnętrznych dyskach twardych i RDX,
- przez sieć lokalną lub Internet,
- z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania.

Wyżej wymienione metody są wykorzystywane praktycznie wszędzie. Warto zadbać, by ochrona danych firmowych była wdrażana kompleksowo, z zachowaniem profesjonalizmu.

Aby spotkać przedstawicieli wielu branż, poznać najnowsze rozwiązania dotyczące archiwizacji danych, wysłuchać rad ekspertów, odwiedźcie konferencję Systemy backupu archiwizacji – kompleksowa ochrona zasobów firmy, organizowaną przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu 23 lutego 2016 w Warszawie.

Szczegóły dotyczące spotkania dostępne pod adresem: http://multiexpo.pl/backup

Do udziału organizatorzy zapraszają:

- dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
- oficerów bezpieczeństwa,
- osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
- osoby zarządzające z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Rejestracja pod adresem: http://multiexpo.pl/backup/rejestracja

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła