Konferencja "Ubezpieczenia – Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży - technologia i prawo"
Już po raz trzeci, 25 września 2014 r. w Centrum Konferencyjnym Ogrodowa 58, w Warszawie, odbyła się konferencja "Ubezpieczenia – Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży - technologia i prawo".
Gościło na niej wielu przedstawicieli firm ubezpieczeniowych oraz finansowych na co dzień wykorzystujących nowoczesne kanały sprzedaży komunikacji. Tegoroczną edycję konferencji rozpoczęła Pani Małgorzata Kaniewska – Prezes Zarządu Polskiej Izby Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych z wykładem pt. "Broker a nowoczesne kanały komunikacji: klient-broker-ubezpieczyciel". Kolejna prelegentka – Pani Julita Zimoch - Tucholka – Partner Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka sp. k., przyblizyła nam temat nowoczesnych kanałów dystrybucji ubezpieczeń oraz ustawy o pośrednictwie ubezpieczeniowym i o prawach konsumenta. Następnie Pan Łukasz Łobodziński, Dyrektor ds. Sprzedaży Ubezpieczeń – Comperia.pl S.A., zaprezentował nam nowoczesny program rozwiązań informatyczych dla multiagencji. Po wykładzie przedstawiciela Comperia.pl zaprezentowała sie Firma Vsoft S.A.
Po przerwie, podczas której, przy stoisku VSoft, mieliśmy okazję dowiedzieć się jeszcze więcej szczegółów o produktach oraz obszarach działania tej firmy, odbył się wykład Zdzisława Biernackiego z TU INTER Polska SA. pt. "Portal Agenta - narzędzie wsparcia sprzedaży". Po Panu Biernackim odbyła się prelekcja Pana Marka Mazura, Członka Europejskiej Federacji Doradców Finansowych Polska, "Rola Profesjonalnego Doradcy Finansowego w przygotowaniu klienta do nabycia produktów finansowych" oraz Pana Tomasza Reich, redaktora naczelnego Nowej Warszawy oraz wykładowcy na Collegium Civitas. Pan Tomasz rozwinął nam kwestię kontaktu z klientem za pośrednictwem tak dynamicznie rozwijających mediów społecznościowych w obecnych czasach.
Po drugiej przerwie kawowej odbyły się jeszcze dwa wykłady. Pierwszy z nich odnosił się do cyklu rynkowego w ubezpieczeniach i jego wpływu na zachowania ubezpieczycieli oraz dywersyfikację kanałów dystrybucji. Temat ten przybliżył nam Dyrektor Pionu Ubezpieczeń Biznesowych - LINK4 TU S.A., Pan Konrad Owsiński. Ostatnim wykładem poświęconym ubezpieczeniom – była prezentacja Pana Łukasz Jasiński, Doktoranta wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, który opowiedział nam wiele o innowacyjnych ubezpieczeniach zdrowotnych i niełatwych do pokonania barierach związanych z ich sprzedażą.