Konto na selfie w Banku Pekao dla średnich i większych firm
Bank Pekao udostępnił weryfikację na selfie dla krajowych przedsiębiorstw, niezależnie od formy prawnej. Ta nowatorska i unikatowa na rynku usługa usprawni i przyśpieszy zakładanie rachunków dla średnich i większych firm.
Proces zdalnego nawiązania relacji w Banku Pekao S.A. dostępny jest dla podmiotów z segmentów MŚP oraz korporacji, zarejestrowanych w Polsce, reprezentowanych przez osoby posiadające polskie dowody osobiste.
Po ustaleniu zakresu współpracy z doradcą bankowym z Centrum Biznesowego MŚP lub z Centrum Korporacyjnego (numery telefonów placówek znajdują się na stronie internetowej banku), klient otrzymuje e-mailem indywidualny link do weryfikacji na selfie. Proces ten trwa nie więcej niż 3 minuty i żeby go przejść, wystarczy podążać za prostymi poleceniami wyświetlanymi na ekranie komputera, tabletu czy komórki. Po poprawnej weryfikacji następuje zawarcie umowy w bankowości elektronicznej PekaoBiznes24. Odbywa się to w pełni elektronicznie, przy użyciu kodów SMS. Korzystanie z rachunków możliwe jest od razu po zawarciu umowy, a nawiązanie relacji może nastąpić w ciągu jednego dnia.
- Od samego początku bardzo poważnie traktowaliśmy obostrzenia pandemiczne i szukaliśmy rozwiązań dostępnych dla wszystkich klientów. Zależało nam na tym, by zdalne nawiązywanie relacji umożliwić również spółkom. Otwarcie rachunków w sposób zdalny jest szybkie i wygodne, doradca przeprowadza potencjalnego klienta przez cały proces krok po kroku, poczynając od weryfikacji na selfie, a na zawarciu umowy SMS-em kończąc - mówi Magdalena Zmitrowicz, wiceprezes zarządu Banku Pekao S.A., nadzorująca Pion Bankowości Przedsiębiorstw.
Produkty dostępne w ramach zdalnego nawiązania relacji to rachunki bieżące, pomocnicze oraz bankowość elektroniczna PekaoBiznes24. Dla rachunków założonych w ten sposób obowiązują limity transakcyjne – dla segmentu MŚP określone w regulaminie rachunków, w odniesieniu do klientów korporacyjnych – określone w umowie rachunku. Zniesienie limitów oraz ograniczeń w zakresie dostępnych produktów następuje z chwilą, gdy przynajmniej jeden przedstawiciel klienta zostanie zweryfikowany osobiście przez pracownika banku.
Weryfikacja biometryczna łączy w sobie elastyczność dotychczasowej wideo-weryfikacji (wszystkie formy prawne) z wygodą „samodzielnie” przeprowadzanej weryfikacji na selfie znanej z rozwiązań bankowości detalicznej. Usługa umożliwia skorzystanie z udogodnień i automatyzacji dostępnych w nowej aplikacji. Dzięki temu proces zdalnego nawiązywania relacji staje się przyjaźniejszy dla klientów.
Źródło: materiały prasowe