LINK4 stawia na wygodę klientów. Nowa strona internetowa, super szybki kalkulator składki i omnikanałowość

opublikowano: 13 września 2023
LINK4 stawia na wygodę klientów. Nowa strona internetowa, super szybki kalkulator składki i omnikanałowość lupa lupa
fot. materiały prasowe LINK4

Ciąg dalszy cyfrowej rewolucji w LINK4. Ubezpieczyciel udostępnił właśnie klientom nowy portal obsługowo-sprzedażowy. W nowym serwisie znajduje się m.in. bardzo szybki kalkulator ubezpieczeń, który dzięki integracji z bazami CEPiK i CEP pozwala obliczyć składkę za najpopularniejsze polisy OC czy AC w kilka sekund. LINK4 stawia także na jeszcze większą integrację kanałów sprzedażowych oraz automatyzację procesów w sprzedaży bezpośredniej ubezpieczeń.

Oprócz innowacyjnego kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych, w nowym serwisie klienci LINK4 znajdą także czytelny i intuicyjny interfejs z łatwą nawigacją, wygodną wyszukiwarkę, uproszczone i przejrzyste formularze oraz opcję wyboru preferowanej formy kontaktu (np. czat lub rozmowa telefoniczna). Jednocześnie LINK4 zintegrował oferty w kanale online i call center oraz wprowadza na szeroką skalę automatyzację procesów sprzedażowych.

POLISA OC W LINK4 - OBEJRZYJ WIDEO

– W LINK4 realizujemy konsekwentnie strategię omnichannel w sprzedaży bezpośredniej. Nowy portal internetowy z innowacyjnym kalkulatorem produktów motoryzacyjnych w połączeniu z automatyzacją i personalizacją procesów sprzedażowych zapewni jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom – mówi wiceprezes LINK4 Michał Chyczewski.

W praktyce oznacza to, iż klient rozpoczynając podróż zakupową np. w kanale online, może ją kontynuować ze wsparciem konsultanta, a następnie samodzielnie zmodyfikować zakres oferty i zrealizować zakup na portalu internetowym w dogodnym dla siebie momencie. W trakcie tej podróży zakupowej „oferta” podąża za klientem, podobnie jak i przyznane rabaty. System sprzedażowy LINK4 rozpoznaje zachowania i preferencje klienta i definiuje na ich podstawie kolejne kroki w komunikacji, których celem jest ułatwienie zakupu.

– To kolejny etap łączenia świata digitalu z tradycyjnymi formami obsługi. Nasi klienci preferują różne formy kontaktu i korzystają z różnych narzędzi, dlatego połączenie ścieżek zakupu ubezpieczenia to naturalny krok w spełnianiu ich oczekiwań. Dążymy do tego, by użytkownicy mogli wykorzystywać wiele kanałów, które im odpowiadają w danej chwili, do skorzystania z najbardziej korzystnej dla nich oferty – podkreśla Bogumił Perzyna, dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct.

Nowy portal i integracja zdalnych kanałów sprzedażowych są kolejnymi elementami transformacji cyfrowej realizowanej przez LINK4, opartej na koncepcji organizacji „data driven”.

Materiał reklamowy LINK4

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła