LINK4 z nagrodą srebrnej Pantery Kantara

opublikowano: 24 maja 2019
LINK4 z nagrodą srebrnej Pantery Kantara lupa lupa
LINK4 odbiera nagrodę za najlepszą kreację marki ubezpieczeniowej, fot. materiały prasowe

LINK4 po raz trzeci został uhonorowany nagrodą za najbardziej efektywną kreację marki ubezpieczeniowej. W tegorocznej edycji po raz pierwszy o przyznaniu nagrody decydowali konsumenci, a nie przedstawiciele rynku finansowego.

Pantery Kantara to nagrody przyznawane dla najbardziej efektywnych kreacji marek w dwóch kategoriach: bankowej i ubezpieczeniowej. Dotychczas firma badawcza nagradzała firmy statuetkami Lamparta, a o tym, które marki je otrzymywały, decydowali w badaniu pracownicy instytucji finansowych. W tym roku Lamparty zostały zastąpione Panterami i po raz pierwszy najefektywniejsze kreacje wyłonili konsumenci.

Zarówno Lamparty, jak i tegoroczna Pantera, to dla nas duże wyróżnienie, a w tym roku może i większe, właśnie dlatego, że przyznane głosami konsumentów. Fakt, że zostaliśmy nagrodzeni trzeci rok z rzędu, potwierdza skuteczność naszej kreacji. Bardzo dziękujemy za każdy oddany głos i zapewniamy, że jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczymy rynek – komentuje Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4.

LINK4 znany jest z reklam w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w specjalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. To pierwsza śpiewana platforma reklamowa w sektorze ubezpieczeń, która pokazała, że o ubezpieczeniach można mówić w nowatorski i angażujący dla odbiorcy sposób. Każdy spot z udziałem artystek jest szeroko komentowany w social mediach ubezpieczyciela, a niektórzy internauci nie mogą się doczekać kolejnych muzycznych produkcji.

Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku LINK4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem.

Emitowane kampanie budują naszą rozpoznawalność, ale to nie jedyny czynnik, który tworzy efektywność kreacji marki. Jesteśmy efektywni i wiarygodni, bo za naszą komunikacją idą realne działania, które są ukierunkowane na tworzenie prostych i intuicyjnych rozwiązań dla naszych klientów – dodaje Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i menedżer komunikacji korporacyjnej LINK4.

Firma konsekwentnie buduje swój wizerunek jako marki dynamicznej, innowacyjnej i przyjaznej klientom. Z myślą o nich LINK4 stworzył intuicyjne kalkulatory, dzięki którym cały proces zakupu ubezpieczenia jest szybki i prosty. Firma oferuje także paletę usług dodatkowych do podstawowych ubezpieczeń, takie jak alerty pogodowe informujące klientów z wyprzedzeniem o zagrożeniach meteorologicznych, pomoc po kradzieży w formie finansowego wsparcia czy specjalny pakiet medyczny dla poszkodowanych w wypadkach drogowych.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła