Marka Visa w nowej odsłonie
Początek zaplanowanej na lata ewolucji cieszącej się globalnym zaufaniem marki Visa – od kart płatniczych do wspierania inkluzywnego rozwoju gospodarczego i wspierania różnorodnych przepływów pieniędzy.
Visa, globalna firma zajmująca się technologiami płatniczymi, zapoczątkowała 21 lipca pierwszy etap ewolucji swojej marki, zapraszając wszystkich do obejrzenia filmu „Poznaj Visa”, który podkreśla zróżnicowane możliwości sieci Visa oraz zaangażowanie w globalną integrację gospodarczą. W ramach tego etapu, wpisującego się w strategię biznesową firmy, przeprowadzona zostanie na całym świecie dynamiczna kampania marketingowa, której częścią będzie zaprezentowanie marki Visa w nowej odsłonie.
Ponad sześćdziesiąt lat temu, kiedy powstawała organizacja Visa, niewielu potrafiło sobie wyobrazić świat bez gotówki i czeków. Towarzysząca powstaniu firmy wizja wprowadzenia bardziej bezpiecznej, pewnej i wygodnej waluty w postaci cyfrowej, sprowadzała się do prostego pytania: co jeśli pieniądz stałby się w pełni elektroniczny? Dzisiaj Visa nadal współtworzy przyszłość handlu cyfrowego, dzięki stwarzaniu dostępu do swojej bezpiecznej i globalnej sieci, działającej dla każdego, wszędzie.
- Ludzie sądzą, że „znają” Visa. Konsumenci i firmy ufają sile tej marki i widzą ją, kiedy otwierają portfel, płacą sprzedawcy, wchodzą do sklepu, czy robią zakupy online. Często nie zdają sobie jednak sprawy, że Visa zarządza najbardziej dynamiczną siecią ludzi, partnerstw i produktów - powiedziała Lynne Biggar, Executive Vice President and Global Chief Marketing Officer w Visa. - Chcemy sprawić, że ludzie przestaną postrzegać Visa przez pryzmat kart płatniczych, a zaczną postrzegać nas jako zaufaną sieć umożliwiającą rozwój handlu.
Visa niezmiennie wspiera transakcje kartami zarówno w postaci fizycznej, jak i cyfrowej, jednak coraz częściej znajduje się także w samym centrum procesu umożliwiania przesyłania pieniędzy. Visa wspiera rozwój gospodarczy - sieć Visa łączy 3,6 miliarda rachunków, ponad 70 milionów punktów sprzedaży, dziesiątki tysięcy partnerów i rocznie obsługuje transakcje o wartości ponad 11 bilionów dolarów. W ostatnich pięciu latach Visa zainwestowała 9 miliardów dolarów w technologie, które będą kształtować przyszłość handlu poprzez stworzenie zróżnicowanego pakietu produktów, usług i korzyści1. Przykładowo, sieć Visa pomaga zapewnić rozwiązanie, dzięki któremu pracownik dorywczy otrzyma swoje wynagrodzenie w czasie rzeczywistym, usprawnia płatności między osobami fizycznymi, poprzez odbieranie i wysyłanie pieniędzy między miliardami kart i rachunków na całym świecie, czy umożliwia łatwiejsze transgraniczne płatności korporacyjne o dużej wartości.
Przedstawiając szeroki zakres możliwości Visa, elementy pierwszego etapu ewolucji marki obejmują filmy „Poznaj Visa” prezentujące siłę sieci Visa. Marka zaprezentowała krótki film zapraszający wszystkich do zapoznania się z Visa, siecią działającą dla każdego, wyreżyserowany przez Malika Hassana Sayeeda i opracowany przez wielokrotnie nagradzaną agencję Wieden+Kennedy, która wspiera Visa na poziomie globalnym. Uzupełnieniem tej reklamy jest seria krótkich filmów i formatów graficznych, które pokazują na jak różne sposoby działa sieć Visa, stwarzając ludziom na całym świecie możliwość rozwijania i korzystania z wymiany handlowej.
W trakcie 2021 roku nowa tożsamość marki Visa stanie się widoczna w ponad 200 krajach i terytoriach, w których organizacja jest obecna.
Źródło: materiały prasowe