Menedżerki z LINK4 mają miliard przypisu!
W piętnastą rocznicę od sprzedaży pierwszej polisy, na koniec 2017 roku Link4 osiągnął ponad miliard złotych przypisu składki. To próg uważany za przełomowy – uważa prezes spółki Agnieszka Wrońska. - Rynek się profesjonalizuje. Wierzę, że branża jest odpowiedzialna, każdy z uczestników rynku dobrze zna swoje ryzyko – mówi „Gazecie Bankowej” prezes zarządu LINK4, wyróżniona tytułem Ubezpieczeniowego Menedżera Roku.
LINK4 rozwija się niezwykle dynamicznie. Wynik 1.016 mln zł przypisu składki to dwukrotnie większa kwota niż dwa lata temu (493 mln zł na koniec 2015 roku), i trzykrotnie niż pięć lat temu (373 mln zł ).
Spółka od początku działa w kanale direct, do którego z czasem dołączono model agencyjny. W ciągu ostatnich dwóch lat przypis składki w tych kanałach jest podobny.
- Nie boimy się ryzykować i wychodzić z nowoczesnymi rozwiązaniami. 15 lat temu byliśmy pierwszą firmą directową na rynku ubezpieczeniowym w Polsce, a dziś dzięki naszym rozwiązaniom jesteśmy postrzegani jako liderzy innowacji. Chcemy nadal rosnąć w oparciu o te dwa źródła klientów. Chcemy być mistrzami świata w kanale agencyjnym i promować najlepsze praktyki we współpracy z agentami, a w kanale direct oferować nowoczesne narzędzia i rozwiązania - deklaruje prezes Agnieszka Wrońska.
Kolejnym symbolicznym progiem, jaki przekroczyła firma to milion klientów, którzy wykupili w Link4 ubezpieczenia komunikacyjne. Baza klientów ubezpieczających swój majątek to okrągłe 100 tysięcy rekordów.
Wiosną ubiegłego roku Link4 wystartował z projektem telematycznym Kasa Wraca, który ma służyć poprawie bezpieczeństwa na drogach. Obecnie z włączoną aplikacją jeździ 10 tys. kierowców, którzy na swoim koncie mają przejechanych prawie 11 mln km. Udział w projekcie bierze dziś 10 tysięcy aktywnych klientów zbierając złotówkę do złotówki za bezpieczna jazdę. Klienci jeżdżący przepisowo mogą liczyć na zwrot części składki, sięgający 30 proc. Rekordowa premia po 7 miesiącach to 800 zł.
- Można powiedzieć, że ten miliard to siła kobiet. Mamy dwie panie w składzie zarządu: Agnieszkę Wrońską i Katarzynę Wojdyłę. Szefową call center jest niezwykle skuteczna Marlena Piekut. To nasza zwycięska drużyna. Udowodniłyśmy w świecie ubezpieczeń zdominowanym przez mężczyzn, że my, słaba płeć, potrafimy uzyskać lepsze wyniki niż konkurencja zarządzana przez panów – powiedziała portalowi Money.pl Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu LINK4 komentując wyniki spółki.
W ubiegłym roku LINK4 uruchomił platformę ISS, czyli Internetowy Status Szkody, za pośrednictwem której klienci posiadający ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC mogą pobrać lub uzupełnić dokumentację szkodą, która jest zintegrowana z teczką szkody.
Sukcesem spółki jest również jej rozpoznawalność na rynku ubezpieczeń. Link4 w badaniu zajął drugie miejsce z wynikiem 57 proc. (na pierwszym miejscu znalazło się PZU – 88 proc.). A także to, że 8 na 10 klientów pozostaje w Link4 odnawiając polisy zawarte ze spółką.
„Gazeta Bankowa” w najnowszym numerze publikuje wyniki kolejnej edycji konkursów ubezpieczeniowych najstarszego polskiego magazynu o finansach i gospodarce. Agnieszka Wrońska, wyróżniona została tytułem Ubezpieczeniowego Menedżera Roku.
Prezes LINK4 tak formułuje swoje credo: „To klient generuje w firmie wartość. Zyskowność nie może być mierzona jedynie wynikiem finansowym i zwrotem z aktywów. Aspekt kliencki zyskuje na znaczeniu w każdym zakładzie ubezpieczeń” . Prezes Wrońska w rozmowie „Bardzo dobry link” stwierdza:
„Staramy się przecierać szlaki. Jako organizacja jesteśmy otwarci na to, by próbować nowych rzeczy, czasami coś zaskoczy, czasami trzeba zaczekać” .
A jak będzie wyglądał rok 2018?
- W 2018 roku nie zakładamy takiej dynamiki, jak w ostatnich dwóch latach. Była ona związana silnie ze wzrostem gospodarczym. Chcemy rosnąć powyżej średniej rynkowej – takie są nasze cele. Rynek pozostanie stabilny , a w naszym przypadku prawdopodobnie będzie to wysoki jednocyfrowy wzrost – odpowiedziała prezes Agnieszka Wrońska portalowi wGospodarce.pl
(mac, ARAC)