Pod patronatem
Dnia:
Gdzie: Warszawa

Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia

opublikowano: 21 stycznia 2015
Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia

Liczba kanałów oraz narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w organizacjach stale rośnie. Dotyczy to zarówno relacji z klientami, jak i komunikacji między pracownikami różnych działów wewnątrz firmy.

Nie da się ukryć, że trafny dobór rozwiązań komunikacyjnych, który będzie w pełni odpowiadał na potrzeby przedsiębiorstwa, jest niezwykle istotny dla jego prawidłowego funkcjonowania oraz dla skuteczniejszego dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami.

Odpowiednio dobrane narzędzia mogą przyczynić się m.in do:

  • lepszej współpracy i komunikacji wewnątrz firmy oraz w kontaktach z klientami,
  • uporządkowanego i ujednoliconego przepływu informacji wewnątrz  i na zewnątrz organizacji,
  • elastyczności związanej z mobilnością pracy oraz dostępem do zasobów firmy, poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań sprzętowych.

Zatem jeżeli, chcą Państwo zwiększyć wydajność, ograniczyć koszty i usprawnić współpracę w swojej firmie, zachęcamy do udziału w konferencji.

Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji  oraz sposobie ich wykorzystania. Będzie można porozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

  • Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
  • Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
  • Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime
  • Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
  • Pan Marcin Sosnowski - Ekspert Branży Call Center - Call Center Traning / Sale’Sense Institute - Komunikacja na miarę przyszłości - Call Center III generacji
  • Pan Grzegorz Frątczak - Projektant Czasu - CEO Solutions - 5 zasad komunikacji w firmie, by odzyskać 40% czasu

 

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

  • ujednoliconej platformy komunikacyjnej
  • systemów telekomunikacyjnych
  • interaktywnej komunikacji multimedialnej
  • rozwiązań komunikacji głosowej
  • rozwiązań contact center i call center
  • systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
  • komunikacji „w chmurze"
  • komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
  • rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

 

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

  • Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
  • Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
  • Kierowników działów integracji systemów IT
  • Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
  • Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
  • Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
  • Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.