Pekao rozpoczyna współpracę ze SkyCash

opublikowano: 29 marca 2021
Pekao rozpoczyna współpracę ze SkyCash lupa lupa
W zaledwie kilka miesięcy od udostępnienia klientom usługi Autopay, Bank Pekao poszerza spektrum funkcjonalności transportowych, fot. materiały prasowe

W zaledwie kilka miesięcy od udostępnienia klientom usługi Autopay, Bank Pekao poszerza spektrum funkcjonalności transportowych z poziomu aplikacji mobilnej. – klienci banku za usługi transportowe zapłacą telefonem.

Dzięki nawiązaniu współpracy ze SkyCash, już niedługo klienci banku w blisko 200 polskich miastach będą mogli skorzystać z płatności za usługi transportowe bezpośrednio w PeoPay w swoim telefonie. Użytkownicy aplikacji będą mieli dostęp do biletów komunikacji miejskiej, a także wygodnego parkowania. To wszystko bez szukania parkomatu, biletomatu i drobnych. Partnerstwo ze SkyCash jest kolejnym krokiem w zacieśnianiu współpracy banku z fintechami.

Polacy masowo korzystają z usług cyfrowych i są otwarci na innowacje. Jak wynika z badania Deloitte, więcej niż połowa rodaków chciałaby za pośrednictwem bankowości internetowej móc korzystać z usług dodatkowych i np. zapłacić za parking czy kupić bilety komunikacji miejskiej. Ponad 50 proc. badanych chciałoby takie usługi mieć w swoim banku. W odpowiedzi na te oczekiwania Bank Pekao nawiązał współpracę ze SkyCash, pionierem płatności mobilnych w Polsce. Dzięki nowemu partnerowi podróżowanie stanie się dla klientów banku jeszcze wygodniejsze.

Klienci Pekao już od kilku miesięcy korzystają z automatycznego opłacania przejazdów autostradą w ramach usługi Autopay. Teraz unikną również kolejek do kas biletowych. Koniec także z rozglądaniem się za parkomatem, borykaniem się z brakiem drobnych czy zastanawianiem się nad czasem parkowania. Już niebawem użytkownicy aplikacji PeoPay w swoim telefonie zrealizują zakup biletów komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowe opłaty za parkowanie w strefach płatnego parkowania i parkingach. Klienci banku będą mogli także przedłużyć parkowanie w dowolnym momencie, nie wracając do samochodu, a korzystając z funkcji start-stop zapłacą jedynie za faktyczny czas postoju. Dzięki temu, zyskają pełną kontrolę nad wydatkami oraz czasem, który chcą przeznaczyć na postój. Udostępnienie możliwości opłacenia parkingu bezpośrednio w aplikacji, to obok oszczędności czasu i pieniędzy także dodatkowe bezpieczeństwo, które jest szczególnie istotne w czasie pandemii. Użytkownik nie ma żadnej styczności z parkometrem czy biletomatem – za wszystko może zapłacić bezgotówkowo.

Stawiamy na udane partnerstwa z fintechami, skoncentrowane na udostępnianiu klientom nowoczesnych i praktycznych rozwiązań. Dzięki współpracy ze SkyCash możemy oferować naszym klientom szeroki zakres usług finansowych i niefinansowych dostępnych w jednym miejscu – aplikacji banku. Zdecydowaliśmy się na sprawdzone narzędzie i know-how firmy o ugruntowanej pozycji na rynku – powiedział Bartosz Zborowski Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

W pierwszym etapie wdrożenia klienci Pekao będą mogli w aplikacji PeoPay kupić bilety komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowo uregulować opłaty za parkowanie. W kolejnych etapach, bank planuje wraz ze SkyCash rozwijać i udostępniać następne wybrane funkcjonalności.

SkyCash od wielu lat rozwija swoje usługi i zbudował pozycję lidera na polskim rynku. Partnerstwo z Bankiem Pekao S.A. jest owocem decyzji o udostępnieniu usług SkyCash dla zewnętrznych podmiotów. Klienci Banku Pekao S.A. jako pierwsi skorzystają z nowego otwartego systemu dającego dostęp do największej sieci parkingów i biletów komunikacji miejskiej – powiedział Jarosław Mazek, Prezes Zarządu SkyCash Poland S.A.

Udostępnienie usługi jest planowane w III kwartale br. wraz z premierą nowej wersji aplikacji PeoPay.

Źródło: materiały prasowe

 

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła