Płatności zegarkiem Garmin Pay w Banku Pocztowym
Wdrożenia kolejnych usług w obszarze nowych technologii to realizacja strategii Banku Pocztowego, by stawać się instytucją coraz bardziej cyfrową.
Od poniedziałku 4 listopada klienci Banku Pocztowego mają możliwość płacenia zbliżeniowego zegarkiem za pomocą Garmin Pay. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy Bank umożliwił już swoim Klientom korzystanie z płatności Apple Pay oraz Google Pay. Płatności Garmin Pay dostępne są zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych Banku Pocztowego oraz EnveloBanku, posiadających karty MasterCard oraz Visa.
Od 4 listopada Klienci indywidualni i biznesowi Banku Pocztowego oraz EnveloBanku – jego cyfrowej bankowości – mogą płacić za zakupy zegarkiem korzystając z Garmin Pay. Usługa działa jak cyfrowy portfel – dodawać można do niej wszystkie karty kredytowe i debetowe dostępne w ofercie Banku. Umożliwia to szybką i bezpieczną realizację transakcji mobilnych, zarówno w kraju jak i za granicą. Według danych Narodowego Banku Polskiego za pierwszy kwartał 2019 roku płatności zbliżeniowe są akceptowane już przez wszystkie z 822 tysięcy terminali POS w Polsce.
„Zgodnie z realizowaną strategią Banku Pocztowego kładziemy nacisk na wdrażanie rozwiązań z obszaru nowych technologii, tak by stawać się instytucją coraz bardziej cyfrową. Udostępnienie klientom usługi Garmin Pay to kolejny krok w tym kierunku. Wprowadzamy rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom przeprowadzanie transakcji płatniczych, a z drugiej strony zwiększamy konkurencyjność Banku Pocztowego. Jestem przekonany, że ułatwi nam to dynamiczny rozwój w przyszłości”– komentuje Robert Kuraszkiewicz, prezes zarządu Banku Pocztowego.
W ostatnich miesiącach klienci Banku uzyskali także możliwość korzystania z: nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej, bezpiecznego sposobu logowania do aplikacji oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca) oraz płatności mobilnych GooglePay i ApplePay.
Źródło: materiały prasowe