Polisy komunikacyjne UNIQA po nowemu
Od 5 kwietnia w telewizji i internecie można zobaczyć spot promujący ubezpieczenie komunikacyjne UNIQA. Grupa UNIQA jest od października 2020 roku nowym właścicielem AXA w Polsce.
Historia opowiedziana w spocie ma podkreślić najistotniejsze korzyści płynące z posiadania dobrego ubezpieczenia komunikacyjnego – ważne zarówno dla klientów UNIQA, jak i wszystkich pozostałych posiadaczy aut. Bez względu na sposób zakupu polisy – u agenta lub przez internet – każdy klient przy zgłaszaniu szkody lub awarii oczekuje tego samego: natychmiastowej reakcji i sprawnej obsługi. Może nią być np. szybka pomoc assistance. Niezależnie od miejsca i okoliczności zdarzenia szybka pomoc może być niezwykle istotna dla klienta. Dlatego w nowej kampanii produktowej został zaakcentowany właśnie ten benefit.
– Nowa kampania wspiera główny cel, którym jest umiejscowienie marki UNIQA w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce - mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką po połączeniu UNIQA i AXA.
Spoty są emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych i w internecie.
- Po połączeniu UNIQA i AXA będziemy dążyli do tego, aby nasze ubezpieczenia były w gronie najatrakcyjniej wycenionych na rynku, oferowały likwidację szkód na najwyższym poziomie, dawały łatwy dostęp do obsługi oraz szeroki zakres ubezpieczenia. Ostatni element oferty jest dla nas bardzo ważny, dlatego zwracamy na niego szczególną uwagę - mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska.
Grupa UNIQA jest od października 2020 roku nowym właścicielem AXA w Polsce. Połączenie prawne towarzystw ubezpieczeniowych i zmiana marki na UNIQA spółek AXA w Polsce (AXA Życie TU, AXA Ubezpieczenia TUiR, AXA Polska, AXA TFI i AXA PTE) nastąpi w najbliższym czasie.
Źródło: materiały prasowe