Polska bezgotówkowa rośnie
Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała, że w ramach Programu Polska Bezgotówkowa zainstalowano już ponad 50 tys. terminali płatniczych.
Najwięcej umów na terminale zostało podpisanych w województwach: mazowieckim, śląskim i małopolskim. Przedsiębiorcy, którzy przystąpili do Programu Polska Bezgotówkowa reprezentują ponad 300 rodzajów działalności. Na terminal najczęściej decydują się właściciele sklepów, w tym sklepów spożywczych, restauracji, zakłady fryzjersko-kosmetyczne, usługi transportowe. Rośnie również zainteresowanie Programem wśród przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej oraz usług medycznych.
Płatności bezgotówkowe zyskują coraz większą popularność w małych sklepach i punktach usługowych o typowo lokalnym charakterze. Dla konsumentów liczy się szybkość i wygoda transakcji, dlatego też chętniej korzystają z usług miejsc, które oferują wybór sposobu płatności. Nie trzeba się każdorazowo zastanawiać, jak i czym zapłacić. Dla przedsiębiorców posiadanie terminala do obsługi płatności bezgotówkowych to szansa na zwiększenie liczby klientów, ich satysfakcji z zakupów i lojalności.
Małe sklepy i punkty usługowe to jedyne w swoim rodzaju centra lokalnych społeczności, w których relacje opierają się na wzajemnym zaufaniu i lojalności. Ich właściciele nie chcą zawieść oczekiwań swoich klientów, którzy stanowią podstawę ich biznesu i egzystencji. Natomiast klienci często wolą z nich korzystać, bo mogą zaoszczędzić czas, otrzymać spersonalizowaną obsługę i pomoc. Dlatego cieszy nas duże zainteresowanie Programem ze strony mikro i małych przedsiębiorców. Naszym celem jest upowszechnienie nowoczesnych płatności bezgotówkowych, tak, żeby można było z nich korzystać równie łatwo i powszechnie, co z tradycyjnych płatności gotówkowych – powiedział dr Mieczysław Groszek, prezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Do Programu Polska Bezgotówkowa mogą zgłaszać się mikro, mali i średni przedsiębiorcy posiadający maksymalnie 5 placówek detalicznych, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych za swoje towary i usługi, a w okresie ostatnich 12 miesięcy w swoim punkcie handlowo-usługowym nie akceptowali płatności bezgotówkowych.
Polska Bezgotówkowa rośnie
Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała, że w ramach Programu Polska Bezgotówkowa zainstalowano już ponad 50 tys. terminali płatniczych.
Najwięcej umów na terminale zostało podpisanych w województwach: mazowieckim, śląskim i małopolskim. Przedsiębiorcy, którzy przystąpili do Programu Polska Bezgotówkowa reprezentują ponad 300 rodzajów działalności. Na terminal najczęściej decydują się właściciele sklepów, w tym sklepów spożywczych, restauracji, zakłady fryzjersko-kosmetyczne, usługi transportowe. Rośnie również zainteresowanie Programem wśród przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej oraz usług medycznych.
Płatności bezgotówkowe zyskują coraz większą popularność w małych sklepach i punktach usługowych o typowo lokalnym charakterze. Dla konsumentów liczy się szybkość i wygoda transakcji, dlatego też chętniej korzystają z usług miejsc, które oferują wybór sposobu płatności. Nie trzeba się każdorazowo zastanawiać, jak i czym zapłacić. Dla przedsiębiorców posiadanie terminala do obsługi płatności bezgotówkowych to szansa na zwiększenie liczby klientów, ich satysfakcji z zakupów i lojalności.
Małe sklepy i punkty usługowe to jedyne w swoim rodzaju centra lokalnych społeczności, w których relacje opierają się na wzajemnym zaufaniu i lojalności. Ich właściciele nie chcą zawieść oczekiwań swoich klientów, którzy stanowią podstawę ich biznesu i egzystencji. Natomiast klienci często wolą z nich korzystać, bo mogą zaoszczędzić czas, otrzymać spersonalizowaną obsługę i pomoc. Dlatego cieszy nas duże zainteresowanie Programem ze strony mikro i małych przedsiębiorców. Naszym celem jest upowszechnienie nowoczesnych płatności bezgotówkowych, tak, żeby można było z nich korzystać równie łatwo i powszechnie, co z tradycyjnych płatności gotówkowych – powiedział dr Mieczysław Groszek, prezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Do Programu Polska Bezgotówkowa mogą zgłaszać się mikro, mali i średni przedsiębiorcy posiadający maksymalnie 5 placówek detalicznych, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych za swoje towary i usługi, a w okresie ostatnich 12 miesięcy w swoim punkcie handlowo-usługowym nie akceptowali płatności bezgotówkowych.