Visa Mobile w Polskie ePłatności

opublikowano: 30 sierpnia 2023
Visa Mobile w Polskie ePłatności lupa lupa
fot. Pixabay

Polskie ePłatności uruchomiły Visa Mobile – nową usługę płatności za pomocą numeru telefonu w internecie, stworzoną przez Visa, jednego ze światowych liderów płatności cyfrowych. To trzecie wdrożenie Grupy Nexi tej metody, wcześniej Visa Mobile wprowadziły Przelewy24 i eCard. Chcąc zapłacić Visa Mobile, użytkownik karty Visa podaje numer telefonu, a następnie zatwierdza płatność na smartfonie.

Visa Mobile jest nową metodą płatności w internecie – wygodną, intuicyjną i tak samo dobrze zabezpieczoną jak inne transakcje kartami Visa. Kupujący nie musi już podawać w czasie płacenia numeru swojej karty, jej daty ważności i kodu CVV2, a jedynie numer telefonu. Rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o wyeliminowaniu ręcznego wprowadzanie danych z karty czy konieczności podania pełnego hasła do logowania.

Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym została wdrożona Visa Mobile. Już we wrześniu 2021 roku został przeprowadzony program testowy z wybranymi klientami Nest Banku. Natomiast w maju ubiegłego roku Visa Mobile jako pierwszy wdrożył serwis Przelewy24 należący do Grupy Nexi. Teraz rozwiązanie jest dostępne również dla sklepów internetowych korzystających z usług płatniczych za pośrednictwem Polskich ePłatności (także członek Grupy Nexi).

Innowacyjne i nowatorskie rozwiązania płatnicze są wpisane w nasze DNA. Jako cześć Grupy Nexi, europejskiego lidera w dziedzinie płatności bezgotówkowych, stawiamy na przyszłościowe prokonsumenckie rozwiązania, które charakteryzuje intuicyjność. Przy obecnym tempie życia konsumenci nie mając czasu, zaczynają szukać uproszczonych rozwiązań. Branża musi nadążać – mówi Maciej Nowosielski, Prezes Zarządu Polskie ePłatności SA.

Aktywacja Visa Mobile wymaga tylko kilku prostych kroków. Wystarczy przejść do aplikacji mobilnej banku, wybrać menu „Karty” i kliknąć „Dodaj kartę do Visa Mobile”, potem przepisać kod, który zostanie wysłany pocztą elektroniczną, a następnie całą operację zatwierdzić swoim hasłem mobilnym. Visa Mobile jest wdrożona w tej chwili w aplikacjach mobilnych ING, Nest Banku oraz SGB Banku. Z nowej metody płatności mogą skorzystać także posiadacze kart wydanych przez inne wybrane banki oraz SKOK, dzięki samodzielnej aplikacji Visa Mobile (pełna lista dostępna na visa.pl)

Podczas płatności w sklepie internetowym wystarczy wybrać metodę Visa Mobile, podać swój numer telefonu i zatwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej banku lub samodzielnej aplikacji Visa Mobile. Finalizacja płatności zajmuje kilka chwil.

- W Visa zależy nam na tym, żeby konsumenci mogli bezpiecznie i łatwo płacić za zakupy w internecie w czasach, kiedy obserwujemy wzrost ich popularności. Tworząc Visa Mobile chcieliśmy, by transakcje w sieci były nie tylko jeszcze szybsze, ale też bardziej intuicyjne. Smartfon, aplikacja i numeru telefonu – tyle wystarczy, a płatność Visa Mobile zajmie tylko kilka chwil. To szczególnie ważne, ponieważ 79 proc. polskich konsumentów sięga po smartfony, szukając interesujących dla siebie produktów i usług. 65 proc. Polek i Polaków zamawia towary lub usługi na smartfonie, a 71% płaci za nie przy jego użyciu1. Visa Mobile jest odzwierciedleniem naszych nieustających wysiłków, by przepływ pieniędzy był płynny, niezawodny i wygodny – mówi Katarzyna Zubrzycka dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Źródło: materiały prasowe

 

Zaloguj się, by uzyskać dostęp do unikatowych treści oraz cotygodniowego newslettera z informacjami na temat najnowszego wydania

Zarejestruj się | Zapomniałem hasła