Warsztaty "E-MARKETING I E-COMMERCE W ŚWIECIE FINANSÓW
Jak planować kampanie wizerunkowo-sprzedażowe i optymalizować serwisy bankowe, transakcyjne i sprzedażowe?"
Podczas warsztatu dowiedzą się Państwo:
- jak budować strategię komunikacji online w świecie finansów B2B i B2C?
- wizerunek czy sprzedaż? – w jaki sposób definiować i realizować działania w obszarze promocji finansów online?
- jak projektować sprzedażowe landing pages i strony produktowe produktów finansowych skłaniające do podjęcia akcji zakupowych lub kontaktu z doradcą?
- co i w jaki sposób mierzyć by osiągać ponad przeciętne rezultaty w kampaniach reklamowo-sprzedażowych w obszarze finansów – dla klientów indywidualnych i biznesu?
- czy i w jaki sposób adaptować trendy i „nowinki” technologiczne w komunikacji z klientami zainteresowanymi produktami finansowymi?
- jak dobrać partnera i wybrać optymalny model rozliczeń z uwzględnieniem specyfiki branży finansowej?
Dla kogo?
Szkolenie dla pracowników banków, firm ubezpieczeniowych, doradców i pośredników finansowych, funduszy inwestycyjnych, a także świata finansów B2B (oferta MśP i korporacyjna, leasing, faktoring) i private banking w tym:
- managerów i specjalistów e-marketingu
- managerów i specjalistów marketingu
- osób związanych ze sprzedażą w kanałach elektronicznych
Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/emf/index.php
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl