Pod patronatem
Dnia:
Do:
Gdzie: Warszawa, Centrum konferencjne Atrium

Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM

opublikowano: 17 grudnia 2015
Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM

Na spotkaniu zostaną omówione systemy, pierwszy z nich, ERP, to planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Składa się on z mniejszych modułów, które tworzą całość, jednak działają niezależnie. Drugim systemem jest CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem. Ułatwia on organizację zadań zespołów sprzedażowych i marketingowych.

I. ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- mobilny system, chmura
3. Sukces wdrożenia

II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Zastosowanie i możliwości systemu CRM
- Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem
- optymalizacja działań marketingowych
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- mobilny CRM, chmura
3. Sukces wdrożenia i integracji

Do bezpłatnego udziału zostają zaproszeni:

Sesja ERP:
- kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
- operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych
- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu,
inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością.
- menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów,  menedżerów IT
- przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej
firmy

Sesja CRM:
- przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu,
sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie

Jak się zarejestrować?

Należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce "Zarejestruj się".