Zadbaj o swój personal branding „w sieci”
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.
Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. Dzięki nim w krótkim czasie można wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.
„Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych” to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach „z sieci”.
Dziś komórką płacimy rachunki, sprawdzamy prognozę pogody, podtrzymujemy znajomości. Słuchamy muzyki, oglądamy filmy, czytamy książki, przeglądamy kolorowe magazyny – słowem, żyjemy. Tak, żyjemy w wirtualnej przestrzeni. I wszystko byłoby dobrze, gdyby ktoś nauczył nas, jak żyć w tej wirtualnej społeczności. Żeby nauczył nas poruszać się w niej i nawiązywać znajomości z... Szacunkiem. Klasą. Kulturą osobistą. Autor
Z książki dowiesz się:
- dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety,
- czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt),
- kiedy komentowanie to już hejtowanie,
- dlaczego zaproszenie od Beyoncé czy Keanu Reevesa to niekoniecznie wyróżnienie,
- jak opowiedzieć historię... snapując,
- ile prawdy jest w stwierdzeniu: jeśli nie jesteś w sieci, nie żyjesz.
Książka Tomasza Reicha ukazuje się na rynku w optymalnym momencie. Nigdy wcześniej negatywne zachowania w Internecie nie budziły tak intensywnej dyskusji. Autor stanowi w tej debacie jeden z głosów rozsądku, edukując, jak wypada zachowywać się „w sieci”. Wskazuje dobre praktyki w przypadku każdego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych. Doradza, jak dbać o markę osobistą. To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych.
Anna Miotk, strateg komunikacji
O książce przeczytasz na stronie: http://www.sklep.slowaimysli.pl/index.php/jak-dbac-o-wizerunek-w-mediach-spolecznosciowych.html